Städa?

Känns som att jag måste börja rensa ur mitt rum , men mamma köper aldrig några kartonger, så man kan börja slänga.
vi flyttar om knappt en månad , tre veckor ungefär . och vi får bo där två veckor, sen ska dom börja rusta .
så snart får man välja tapeter. Den här gången ska ja fan inte ta grått , så sjukt tråkig färg.. har haft de så himla länge nu, trött på den :P haha, också får man välja nyss golv ..
kommer kännas så bra när vi flyttar . likso får börja om på nytt :) mitt rum kommer bli världens mysigaste :D
kommer aldrig vilja flytta hemifrån när de är klart .

pluset med att flytta de är att ja får de störta rummet ( har de minsta nu) och större rum betyder större SÄNG :D
ÄNTLIGEN , säger ja då bara , jag och mattias har trängts i min 90säng i snart två år, nu får de vara nog .. större säng ska de bli, men ja kommer säkert få betala för den själv, om inte mamma är snäll och hjälper mej :D hihih

De roliga är att lägenheten vi flyttar till är min kompis gamla place,
kommer kännas lite konstigt i början, för man vet hur dom hade de när man var där ..
så då kommer man tänka typ - där hade dom den saken , och där hade dom de, de och de.
liksom .. lite läskig känsla på nå vis ;)
haha

enda nackdelen med att flytta de är allt ner och upp packande ...
men de ska bli skönt att slänga de man inte ska ha kvar också ..

vad ska man göra idag då?
jo de kanske blir kharama ikväll om mamma får pengar nångång ,.
skulle få lite pengar av henne :) sneeeel Mama.
om inte , så blir de nog bara myskväll med älsk ,
han sover hos mig idag :) känns som att de va länge sen . även fast de vara va för någon dag sen ..
köpa lite chips ,hyra en bra film eller nå ..  bara umgås liksom ..

vi blir nog här hela helgen skulle ja kunna tro :D
för på söndag morgon ska vi vara barnvakt...

just ja , imorgon fyller bella år :D
ska hem till Svärmor och fira henne då :D
sen skulle vi hem till Svärfar eller va älsk snackade om .. för han slutade två ,. så då skulle vi åka dit och fira bella också :D
hehe ,, dubbel tårta eller vadå?:P hehe

kanske ska börja fixa sej snart . hoppa in en duschen eller nå .
ska slänga i lite färg i löshåret också .
vart juh helt olika färger när ja färgade mitt hår.. trodde de skulle bli lika . men löshåret är mkt ljusare :P haha
men så kan de vara ibland .. ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0