Halluba ;)

Nu var de ett tag sedan jag skrev.. kan skriva av mej lite nu ..

igår va vi hemma hos sandra på en lite grillfest, de va supermysigt .. trevligt folk ..
sen sov jag hemma hos mattias :D
idag har vi inte gjort så mkt ,typ spelat poker med bella och daniel ,
sen åkte vi hem till mig , och nu har ja äntligen blörjat packa inför flytten :P haha
om typ en vecka så börjar dom , kl 7 på morgonen :P tur att man ska till skolan , så man störs juh inte av de speciellt mkt :P

nu sitter vi ialf hemma hos mattias papi..
ska sova där i natt , börjar kl 10.00 imorgon :D
så de blir skönt :D

och på tisdag så får ja min nya mobil :D
ska försöka lämna in min andra på garantin och lägga till 500 så ja får min mobil som ja vill ha :D
Håller tummarna :D
om de funkar så kanske de blir lite shopping på det också :D

händer inte så mkt annat i mitt liv just nu ...
skola, skola, skola , flytt , flytt, flytt ..typ ;)

nu = SIMS :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0