Gröna Lund

Åkte en sväng till Stockholm och Grönalund igår :D
Mattias, Emma och Morgan var med :D
så himla mysigt, bara vi fyra:D

Kollade på Lady GaGa på Grönan,
Helt sjuk männsika,lite smått psyko, hon rockade hela  Grönan , så himla bra.
De va sjukt mkt folk som trängdes och knuffades för att komma fram.
riktigt bra va de ialf :D ångrar inte en sekund av den halft lite långa bilresan ..

sen när vi skulle hem så stannade vi till på mc-donken och käkade.
sen somnade ja när vi satte oss i bilen typ. sen när ja vaknade när vi typ var hemma.
så var mattias helt galen .. han satt och sjöng och skrek i bilen :P hahaha
sen släppte vi av mogge och sen emma ,
sen när vi kom hem så somnade vi båda pladask :P

och nu är ja VAKEN! , älskling har åkt till jobbet .
och vi kom hem halv ett , och kl är  sju nu,
älsklingen kommer vara hur trött som helst när han slutat jobba :D

idag ska ja inte göra nånting förens älsk slutar :D
bara sitta framför datorn och loda..

just ja..
fick reda på att vi ska FLYTTA snart
till Blodriskan. usch , ja hatar de stället 
men JAG ska få de STÖRSTA rummet :P
vi ska bara bo i en trea .MAmma och christian ska göra om typ stora skrubben eller va man ska kalla de , till ett sovrum med vångingsängar , där dom ska sova :P ehhehe .. kommer se knaas ut :P
men dom tar ändå mitt rum sen när ja flyttar :P så  de lär vel inte vara så långt kvar tycker jag, ett år eller två :P
mamma har insett att vi inte kommer ha råd att bo kvar här när dom har rustat klart . så då fick de bli en trea :D men de är en stor trea så de är lugnt :D

nu ska ialf jag äta min risifrutti och kolla på våra bästa år :D
höres :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0