Godmorgon..

Ja.. ännu en dag närmar tills skolan börjar ...
uscha .. känns tungt när man vet att man måste kliva upp före sju nångång för att hinna till skolan :P
och de roliga är att jag inte har den blekaste aning om vilken tid jag börjar :P HAHA :P
och jag vet inte heller vart vi ska sammlas första dagen :P

aja skit i de nu , de löser sej säkert :P
igår var vi ialf hem till katarina och dennis en sväng på kvällen..
kollade på när katta bakade .. men bullarna vart inte så goda som vi trodde att dom skulle bli ..
för de första så vart dom brända och för de andra så hade hon i jätte mkt kanelsmet :P haha
så dom smakade bränd kanel när vi skulle äta dom :P

haha
sen vart jag och EmmaPemma allmänt dryga .. vi låg i kattas säng och snackade en massa strunt oh flumma som fan ..
skrattade så mkt så ja knappt fick nån luft :P  haha

och nu sitter jag här , och väntar på att morgondagens days ska komma upp .
men de verkar aldrig komma upp :S så snart skiter jag i de :P haha ..

idag ska ialf jag och emmapemma gå till våran nya lägenhet och kika lite..
om mamma har nyckeln kvar villsäga ..
sen kommer älsklingen hit också ..
ingen aning om vad vi ska göra då .. tror ialf att ja ska följa med mamma och handla :D
äntligen får man pengar också .. mammsen är skylldig mej 300 .. så ja ska köpa lite saker till helgen ..
sover juh i husbilen från fredag till söndag .. ska bli mysigt :D
och emma följer inte med på lördagen :/ hon ska till stockholm på doobidoo eller va de heter :P
men på söndag ska hon ialf vara med :D myspys :)
Håller tummarna för bra väder .. regnar de så blir de inge kul :S uscha nej ..

ska kolla om days har kommit in nu ..
hare gött ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0