ja, nu har jag varit upp till sandvikenhus och kollat på golv och tapeter..
jag hittade ett skitsnyggt golv i svart och silver. assnyggt :)
men sorgligt nog så hittade jag inga tapeter :S

mamma sa att de skulle finnas snygga , men ja hittade inte en enda som ja fastnade för :/
kul. jag vill inte direkt ha dom tapeterna som de är i lägenheten nu :S asfula.
vita med nå jävla mönster på..
och en sak till jag störde mej på va att elementet va så sjukt stort . stog juh fan ut tre meter från väggen :P
och de är hundra garderober. först är de en som står ut som en fyrkant , sen är de två bakom dörren , och vafan ska ja med så många graderober till.. + att dom är rätt så stora .. jag ska ialf ha den som stor ut som en fyrkant ..
sen skulle mamma ha en den med massa hyllor i .. då är de en ledig .. där kan ja säkert hitta på nånting att ha :P
nå skräp som ja itne ska använda. haha :P

älsklingen kommer hit sen vid fyra-fem tiden :D
plus att jag börjar bli sjuk och de är inte bra ..
har ont i huvudet och är allmänt seg . och täppt i näsan :/
ska gå upp till ica och köpa mej lite vitaminer ,, typ apelsiner och sånt smått och gott :D

annars händer de vel inte så speciellt mkt idag ..
bara vara hemma i stort sätt . ta de lungt och vila upp mej till helgen :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0