Barnvakt :P

Vaknade för inte så länge sen..
älsklingen slapp jobba den här veckan så idag ska han hem till sin pappa och skruva lite med bilen så han kan köra i helgen, sen kommer han till mej för ja måste vara barnvakt ..
kanske sover hos honom idag också , vet inte , får se hur långt han hinner med bilen , blir han inte klar så ska han vel skruva imon också :P men han skulle försöka bli klar idag så vi har resten av veckan på att umgås och så innan skolan börjar :D

just nu kollar ja på våra bästa år, massa bröllop nu ;) mysigt :P
sen ska ja färga och fixa till löshåret lite. har inte gjort de än , vet att jag sa att jag skulle göra de för någon dag sen, men ja har inte orkat , har varit så fint väder på sista tiden, men nu när de är lite dåligt så kan man juh passa på..

shit de är sjukt varmt inne i mitt rum , och ja kan inte öppna mitt fönster, för man öppnar de innåt  och då måste ja ta ner alla saker från fönsterbrädan och de orkar ja inte ,för de är så himla mkt saker :P haha

skulle egentilgen åka in till gävle idag och vara med morgan på hans jobb, men nu vart de juh inte så för att jag lära vara barnvakt , de suuuuuuger .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0