Årsunda..

ja då va jag hemma igen då efter en väldigt lååång cykeltur med älsklingen.
vi hade ingenting att göra , jag hade precis börjat spela sims, så kommer han med förslaget att vi skulle cykla till mormor i årsunda. när vi väl skulle bege oss av så erbjuder sig christian att vi skulle ta bilen , men vi skulle promt cykla..
började cykla halv sju, va framme kvart i åtta typ, hann vara där en timme ungefär , för ja ville cykla hem innan de blev mörkt, de är en ganska lång väg och man vet aldrig vad de finns för idioter som är ute och kör bil. så vi han ta en fika , och jag fick lite pengar av mormisen :D så snäll, sen började vi trampa hemåt igen , gick hur fort som helst att cykla hem kändes de som ... kändes som typ 45 min , men de tog typ en timme ..
så älsklingen följde med mej upp en sväng, sen åkte han hem för tio min sen,
Han sover hemma idag för Aneton kanske skulle ringa imorgon kl sju om dom behövde folk ..
annars skulle han hem och skruva med folkracebilen så han kan köra i helgen :D årsunda ;) för alla som vill veta :D

jag har ialf med mej sällskap :D Emmapemma ska med mej :D hehe
sen kanske man träffar lite folk där också :D Håller tummarna för fint väder ,, så sjukt tråkigt när de är regn ..
usch och fy :P

nu ska ja ialf kolla om de har kommit in nå days-avsnitt :D
sen är de läggdags :D

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0